Aan boord - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Aan boord - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Aan boord

Hallo iedereen,

Ben vandaag in Rotterdam opgestapt. Niels heeft mij naar het schip gebracht. Heb ondertussen met iedereen kennis gemaakt. Er is vandaag inspectie aan boord. Het hele schip wordt nagekeken. Voor mij is er vandaag (nog) niet veel te doen. Vanavond vertrekken we richting Tees. Daar een dag laden en/of lossen. Daarna terug naar Rotterdam en dan naar Finland. Brr het gaat weer lekker koud worden. Gelukkig heb ik ook warme kleren meegenomen.

Heb ondertussen mijn hutje in gebruik genomen en mijn koffer uitgepakt. Het is een leuk hutje. Heeft alles wat er nodig is: bed, kast, wastafel en een bankje met tafeltje. Ik denk dat er vele uren achter dat tafeltje doorgebracht zullen worden. (Verslagen!)

Om half twee heb ik aan boord warm gegeten. Was goed te doen: kip met nasi. De bemanning is overigens voor het overgrote deel Nederlands. Behalve de derde stuurman en natuurlijk de kok en de matrozen. Voorlopig was dit het wel even.

Recente Reisverslagen:

03 April 2013

Porto Torres' Italië

30 Maart 2013

Zuid Europa

17 Februari 2013

Tees

04 Februari 2013

Finland

24 Januari 2013

Aan boord

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3923

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 31 December 2013

Vertrek!

24 Januari 2013 - 24 Januari 2013

Aan boord

Landen bezocht: