Zuid Europa - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van nynkevandermolen88 - WaarBenJij.nu Zuid Europa - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van nynkevandermolen88 - WaarBenJij.nu

Zuid Europa

Blijf op de hoogte en volg

30 Maart 2013 | Spanje, Barcelona

Lieve allemaal,

Het is een tijdje geleden maar nu even een post. Het gaat nog steeds
goed met me. Ik moet eerder zeggen: het gaat nu goed met me.
Afgelopen week ben ik ziek geweest. Griepje. Ben drie dagen uit de
running geweest.

Zoals ik de vorige keer al had geschreven, zitten we inmiddels
in het zuiden van Europa. Erg leuk kan ik vertellen. Ik was een beetje
uitgegekeken
op de Baltic. Voornamelijk het stukje van Kiel... Sluis in, sluis
uit... En ijs.

Vandaag was het héérlijk weer. Rond de 24 graden. Erg lekker. Lekker
op dek zitten
en proberen een kleurtje te pakken!! Vanavond komen we in Barcelona
aan. Stapplannen
zijn gemaakt. 1e stuurman, 2e machinist en ik gaan de wal op. Hoop dat
we een beetje
leuke en gezellige kroegjes kunnen pakken.

Morgenochtend vertrekken we richting Berre. Ongeveer een dag varen.
Daarna nog een aantal
havens en dan moeten we voor 20 april terug zijn. Het schip moet
namelijk naar de werf!

Tot de volgende keer!!

Liefs,
Nynke

  • 31 Maart 2013 - 18:34

    Anne:

    Hi lieve Nynke,

    Ben blij dat je een beetje zon pakt. Hier is het nog steeds steenkoud maar ooit wordt het anders. Blij dat je weer hersteld bent. Jarich is nu bij ons. Vanavond gaan we naar de wokchinees in de E10.

    Groetjes,
    Heit.

  • 31 Maart 2013 - 18:38

    Mem:

    Hoi Nynke,

    Nou 24 graden is beter dan hier in Nederland.
    Vandaag was wel een redelijke dag, maar 24 graden was het zeker niet.
    geniet van het weer en misschien zien we je dan 20 april wel even.

    Mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 3914

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 31 December 2013

Vertrek!

24 Januari 2013 - 24 Januari 2013

Aan boord

Landen bezocht: