Aan boord - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van nynkevandermolen88 - WaarBenJij.nu Aan boord - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van nynkevandermolen88 - WaarBenJij.nu

Aan boord

Door: Nynke

24 Januari 2013 | Nederland, Rotterdam

Hallo iedereen,

Ben nu aan boord van de Dutch Aquamarine! Ben vanochtend door Niels gebracht. Momenteel is er een inspectie aan boord. Deze inspectie komt twee keer per jaar. Het schip wordt helemaal nagekeken. De gehele bemanning is bezig met de inspectie. Daarom is er voor mij (nog) niet zoveel te doen.

Heb ondertussen kennis met de bemanning gemaakt. Bijna de hele bemanning is Nederlands behalve de derde stuurman en natuurlijk de kok en matrozen.

Mijn hutje heb ik ingericht. Mijn hutje is klein maar compact. Het heeft alles wat een hutje nodig heeft: bed ( logisch) , wastafeltje, kast, bankje en tafeltje. Ik zal waarschijnlijk aardig wat uurtjes achter dat tafeltje doorbrengen ( verslagen!).

Ben ondertussen ook achter de vaarroute. Vanavond gaan we naar Tees. Daarna terug naar Rotterdam en dan naar Finland! Brrr erg koud...

Heb ook al warm gegeten aan boord. Was goed te doen: kip met nasi.

Nou, dit was het voorlopig wel even!

• 24 Januari 2013 - 17:24

Mem:

Hoi Nynke,

Dus wel wat afwisseling in de route en niet alleen maar op en neer naar Engeland
    Mooi dat Niels je even gebracht heeft. Was gezellig voor je.
    Succes

Mem